قیمت سالیانه ی اجاره جرثقیل

مناسبترین قیمت ساعتی کرایه جرثقیل در تهران را از شرکت جرثقیل تهران بخواهید 

۰۹۱۲۱۴۴۳۰۱۳

اجاره جرثقیل های سبک و کفی

جرثقیل های سبک معمولا برای جابجایی بار از صد کیلوگرم و تا چند تن کاربرد دارند. جرثقیل های کفی علاوه بر جابجایی قابلیت حمل بار در مسافت طولانی را هم دارند. خدمات جرثقیل سه تن کفی، جرثقیل ۵ تن، جرثقیل ۷ تن و جرثقیل ۱۰ تن کفی در تهران را از ما بخواهید

۰۹۱۲۱۴۴۳۰۱۳

اجاره تاورکرین (جرثقیل برجی) در تهران

جرثقیل های برجی یا تاورکرین ها برای پروژه های ساختمانی بزرگ و مرتفع استفاده می شوند. ما ابزار و پرسنل آموزش دیده در رابطه با جرثقیل جهت کارهای بزرگ ساختمانی را داریم.

جرثقیل سنگین در تهران

اجاره جرثقیل برای کارهای بزرگ و شرکتی

برای کارهای ساختمانی بزرگ و یا انتقال بار به ارتفاعاتی بیش از ۱۸ متر نیازمند اجاره جرثقیل های قوی تر و با بوم بلندتر هستید. این کار را هم به ما بسپارید. جرثقیل ۱۵ تن، ۲۰ تن، ۲۵ تن، ۳۰ تن، ۳۵ تن، ۴۰ تن، ۴۵ تن و ۵۰ تن در این محدوده هستند و ما به همه آنها مجهزیم.

اجاره لیفت تراک در تهران
لیفت تراک ها معمولا برای کاربردهای خاص حمل بار استفاده می شوند. کمتر آژانس کرایه جرثقیلی در تهران دارای لیفت تراک جهت اجاره می باشد. ولی ما با بقیه فرق داریم.

کرایه جرثقیل فوق سنگین در تهران

رثقیل های بسیار سنگین معمولا برای جابجایی بار در ارتفاعات بلند از ساختمان های ۱۰ طبقه به بیشتر و یا بارهای چند ۱۰ تنی کاربرد دارند. گروه تجاری جرثقيل تهران خدمات جرثقیل ۶۰ تن، ۷۰ تن، ۹۰ تن و ۱۲۰ تن را با ضریب امنیتی بالا و قیمت مناسب برای شما انجام می دهد.

 

قیمت اجاره جرثقیل در تهران

باید توجه داشته باشید که نرخ اجاره جرثقیل یک قیمت کاملا مصوب و تعیین شده است. البته موارد زیر را برای تخمین قیمت در تهران باید در نظر گرفت:
۱- برای اطلاع از قیمت می توان از مشاوره پشتیبانی در شرکت کمک گرفت.

۲- دقت کنید که برای اجاره جرثقیل تهران از کدام نوع خدمات ما استفاده می نمائید. زیرا قیمت به نوع خدمات بستگی پیدا می کند.

به طور کلی جرثقیل ها به دو دسته تقسیم می شوند:

اجاره جرثقیل بوم بلند یا کفی دار، این نکته حائز اهمیت است که جرثقیل های بوم بلند کفی برای جا به جایی بار ندارند ولی جرثقیل های کفی دار بر عکس بوم بلند دارای بوم نیستند و کفی دارند.

۳- توجه داشته باشید که فاصله مکانی خود با سرویس دهنده جرثقیل می تواند بر روی قیمت تاثیر گذار باشد. بنابراین قبل از اقدام به اجاره به این نکته دقت داشته باشید.

۴- از آن جایی که اجاره دادن جرثقیل کاری کاملا تخصصی و حرفه ای است الزاما ارزانترین اجاره جرثقیل در تهران کیفیت مناسبی را ارائه نمی دهد.

۵- اپراتور هایی که گواهینامه ویژه جرثقیل و کارت سلامت را دارا هستند قیمت نسبتا بالاتری خواهند داشت.

مناسبترین قیمت ساعتی کرایه جرثقیل در تهران را با ما تجربه کنید 

۰۹۱۲۱۴۴۳۰۱۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *