قیمت روزانه ی جرثقیل

مناسبترین قیمت اجاره جرثقیل ۲۰۰ تن در تهران را از شرکت جرثقیل تهران بخواهید

۰۹۱۲۱۴۴۳۰۱۳

كرايه جرثقيل در تهران

شركت اجاره جرثقيل تهران با چند دهه تجربه در زمينه ي اجاره جرثقيل، با توان فني و تجهيزات بروز بهترين گزينه ها را پيش روي شما قرار مي دهد.

ما به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي اجاره جرثقيل در سراسر تهران قادر به پاسخگويي همه ي ظرفيت هاي مورد نياز شما در زمينه ي جرثقيل هستيم. ما با اكيپ هايي در ۴ گوشه ي تهران قادريم نياز شما به اجاره جرثقيل در تهران را در سريعترين زمان ممكن برطرف كنيم.

قیمت اجاره جرثقیل ۵ تن

نياز به جرثقيل داريد؟
شركت اجاره جرثقيل تهران ناوگان بزرگي از جرثقيل هاي سه تني تا بزرگترين جرثقيل هاي موجود در شهر تهران را دارد مي باشد

. همين ويژگي ما را از ساير رقبا در ارائه ي خدمات متمايز مي كند. اگر به دنبال خدمات تخصصي اجاره جرثقيل در تهران هستيد، اگر كادر حرفه اي جرثقيل براي حمل ايمن بارتان براي شما در درجه اهميت است، و در صورتيكه مي خواهيد شيريني انجام كار كرايه جرثقيل با حداقل قيمت را بچشيد با ما با شماره ۰۹۱۲۱۴۴۳۰۱۳ تماس بگيريد.

ما در شركت جرثقيل تهران از راه حل هاي ابتكاري برراي انجام كار شما استفاده مي كنيم.

روش هاي ما براي انجام كار بلند كردن بار شما در سريعترين زمان ممكن و با ايمن ترين روش مي باشد. تجهيزات ما از كيفيت بسيار بالايي برخوردار هستند و اپراتورهاي جرثقيل ما از بهترين هاي حرفه ي كرايه جرثقيل مي باشند.

جرثقیل تهران سالها تجربه در زمينه ي كرايه جرثقيل در تهران را به خدمت مي گيرد تا انجام كار شما را در سريعترين زمان ممكن انجام دهد.

تنوع جرثقيل را از ما بخواهيد

شركت جرثقيل ما در تهران از مجموعه اي بزرگ از جرثقيل ها در نقاط مختلف تهران به صورت آماده بهره مي گيرد كه شامل جرثقيل بالابر نيسان، جرثقيل خاور سه تن كفي، جرثقيل ۵ تن كفي، جرثقيل ۷ تن، جرثقيل ۱۰ تن كفي، جرثقيل ۱۵ تن، جرثقيل ۲۰ تن، جرثقيل ۲۵ تن، جرثقيل ۳۰ تن، جرثقيل ۳۵ تن، جرثقيل ۴۰ تن، جرثقيل ۵۰ تن، جرثقيل ۶۰ تن، جرثقيل ۷۰ تن، جرثقيل ۸۰ تن، جرثقيل ۹۰ تن، جرثقيل ۱۰۰ تن، جرثقيل ۱۲۰ تن، جرثقيل ۱۶۰ تن، جرثقيل ۲۰۰ تن و جرثقيل ۳۶۰ تن مي باشد. فرقي نمي كند در كدام نقطه از تهران هستيد. براي كرايه جرثقيل مورد نيازتان در شهر و استان تهران با ما تماس بگيريد و كار خود را انجام دهید

كرايه جرثقيل در تهران:
ما با چندين اكيپ اجاره جرثقيل در سراسر تهران، درخواست هاي شما را در سريعترين زمان ممكن انجام مي دهيم.

شما مي توانيد براي دریافت قیمت اجاره جرثقيل در تهران با ما تماس بگيريد. فرقي نمي كند كه كارتان جابجايي يكنيوجرسي باشد يا بلند كردن يك بار چند ده تني؛ ما مهيا هستيم

قیمت اجاره جرثقیل در تهران

اجاره جرثقیل های سبک و کفی

جرثقیل های سبک معمولا برای جابجایی بار از صد کیلوگرم و تا چند تن کاربرد دارند. جرثقیل های کفی علاوه بر جابجایی قابلیت حمل بار در مسافت طولانی را هم دارند. خدمات جرثقیل سه تن کفی، جرثقیل ۵ تن، جرثقیل ۷ تن و جرثقیل ۱۰ تن کفی در تهران را از ما بخواهید

اجاره تاورکرین (جرثقیل برجی) در تهران

جرثقیل های برجی یا تاورکرین ها برای پروژه های ساختمانی بزرگ و مرتفع استفاده می شوند. ما ابزار و پرسنل آموزش دیده در رابطه با جرثقیل جهت کارهای بزرگ ساختمانی را داریم.

جرثقیل سنگین در تهران

اجاره جرثقیل در تهران برای کارهای بزرگ و شرکتی
برای کارهای ساختمانی بزرگ و یا انتقال بار به ارتفاعاتی بیش از ۱۸ متر نیازمند اجاره جرثقیل های قوی تر و با بوم بلندتر هستید. این کار را هم به ما بسپارید. جرثقیل ۱۵ تن، ۲۰ تن، ۲۵ تن، ۳۰ تن، ۳۵ تن، ۴۰ تن، ۴۵ تن و ۵۰ تن در این محدوده هستند و ما به همه آنها مجهزیم.

اجاره لیفت تراک در تهران

لیفت تراک ها معمولا برای کاربردهای خاص حمل بار استفاده می شوند. کمتر آژانس کرایه جرثقیلی در تهران دارای لیفت تراک جهت اجاره می باشد. ولی ما با بقیه فرق داریم.

کرایه جرثقیل فوق سنگین در تهران

جرثقیل های بسیار سنگین معمولا برای جابجایی بار در ارتفاعات بلند از ساختمان های ۱۰ طبقه به بیشتر و یا بارهای چند ۱۰ تنی کاربرد دارند. گروه تجاری جرثقيل تهران خدمات جرثقیل ۶۰ تن، ۷۰ تن، ۹۰ تن و ۱۲۰ تن را با ضریب امنیتی بالا و قیمت مناسب برای شما انجام می دهد.

خدمات ما

ارائه خدمات حرفه ای ماشین آلات سبک و سنگین، اجاره جرثقیل و لیفتینگ از ۳ تن الی ۳۶۰ تن، به صورت شبانه روزی در تمامی نقاط تهران بزرگ. تنها با یک تماس میتوانید از کلیه خدمات مشاوره ای بصورت کاملا رایگان بهرمند گردید.

شرکت جرثقیل تهران ، با بیش از ۴۰ سال سابقه در زمینه خدمات ماشین آلات سبک و سنگین، افتخار انجام پروژه های متعدد کوچک و بزرگ کارفرمایان و مشتریان عزیز در ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی مختلف را دارد.

شرکت جرثقیل تهران ، با امکانات پیشرفته و دارا بودن مجهزترین و جدید ترین ماشین آلات سبک و سنگین دارای گواهینامه های معتبر ایمنی، در طول سالیان متمادی از شرکت های معتبر در زمینه خدمات ماشین آلات در ایران بوده است.

شرکت جرثقیل تهران ، با بهره گیری از کارشناسان و اپراتورهای مجرب و توانا دارای گواهینامه های معتبر و مرتبط با ماشین آلات، توانایی انجام فنی ترین و سخت ترین پروژه های حمل و جابجایی را به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی دارد.

برای دریافت بهترین قیمت اجاره جرثقیل ۲۰۰ تن در تهران همین حالا با ما تماس بکیرید

۰۹۱۲۱۴۴۳۰۱۲۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *