قیمت اجاره روزانه جرثقیل در تهران

بهترین قیمت اجاره روزانه جرثقیل در تهران را از ما بخواهید 

۰۹۱۲۱۴۴۳۰۱۳

اجاره جرثقیل تهران – ارائه خدمات کرایه جرثقیل در تهران۰۹۱۲۱۴۴۳۰۱۳

ارائه خدمات حرفه ای ماشین آلات سبک و سنگین، اجاره جرثقیل و لیفتینگ از ۳ تن الی ۳۶۰ تن، به صورت شبانه روزی در تمامی نقاط تهران بزرگ. تنها با یک تماس میتوانید از کلیه خدمات مشاوره ای بصورت کاملا رایگان بهرمند گردید.

اجاره جرثقیل تهران  – ارائه خدمات کرایه جرثقیل در تهران۰۹۱۲۱۴۴۳۰۱۳

شرکت جرثقیل ما ، با بیش از ۴۰ سال سابقه در زمینه خدمات ماشین آلات سبک و سنگین، افتخار انجام پروژه های متعدد کوچک و بزرگ کارفرمایان و مشتریان عزیز در ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی مختلف را دارد.

اجاره جرثقیل تهران – ارائه خدمات کرایه جرثقیل در تهران۰۹۱۲۱۴۴۳۰۱۳

شرکت جرثقیل تهران ، با امکانات پیشرفته و دارا بودن مجهزترین و جدید ترین ماشین آلات سبک و سنگین دارای گواهینامه های معتبر ایمنی، در طول سالیان متمادی از شرکت های معتبر در زمینه خدمات ماشین آلات در ایران بوده است.

اجاره جرثقیل تهران – ارائه خدمات کرایه جرثقیل در تهران – ۰۹۱۲۱۴۴۳۰۱۳

شرکت جرثقیل تهران ، با بهره گیری از کارشناسان و اپراتورهای مجرب و توانا دارای گواهینامه های معتبر و مرتبط با ماشین آلات، توانایی انجام فنی ترین و سخت ترین پروژه های حمل و جابجایی را به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی دارد.

هدف اصلی ما

سرلوحه فعالیت و خدمات شرکت، جلب رضایت کارفرمایان و مشتریان عزیز، با ارائه خدمات با بالاترین کیفیت، کمترین زمان ممکن و پائین ترین قیمت میباشد.
با چندین اکیپ حرفه ای اجاره جرثقیل در سراسر تهران، متشکل از ماشین آلات جدید و کارشناسان مجرب، درخواست کرایه جرثقیل شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام میدهیم.

اجاره جرثقیل های سبک و کفی

جرثقیل های سبک معمولا برای جابجایی بار از صد کیلوگرم و تا چند تن کاربرد دارند. جرثقیل های کفی علاوه بر جابجایی قابلیت حمل بار در مسافت طولانی را هم دارند. خدمات جرثقیل سه تن کفی، جرثقیل ۵ تن، جرثقیل ۷ تن و جرثقیل ۱۰ تن کفی در تهران را از ما بخواهید

اجاره تاورکرین (جرثقیل برجی) در تهران

جرثقیل های برجی یا تاورکرین ها برای پروژه های ساختمانی بزرگ و مرتفع استفاده می شوند. ما ابزار و پرسنل آموزش دیده در رابطه با جرثقیل جهت کارهای بزرگ ساختمانی را داریم.

جرثقیل سنگین در تهران

اجاره جرثقیل برای کارهای بزرگ و شرکتی

برای کارهای ساختمانی بزرگ و یا انتقال بار به ارتفاعاتی بیش از ۱۸ متر نیازمند اجاره جرثقیل های قوی تر و با بوم بلندتر هستید. این کار را هم به ما بسپارید. جرثقیل ۱۵ تن، ۲۰ تن، ۲۵ تن، ۳۰ تن، ۳۵ تن، ۴۰ تن، ۴۵ تن و ۵۰ تن در این محدوده هستند و ما به همه آنها مجهزیم.

اجاره لیفت تراک در تهران

لیفت تراک ها معمولا برای کاربردهای خاص حمل بار استفاده می شوند. کمتر آژانس کرایه جرثقیلی در تهران دارای لیفت تراک جهت اجاره می باشد. ولی ما با بقیه فرق داریم.

کرایه جرثقیل فوق سنگین در تهران
جرثقیل های بسیار سنگین معمولا برای جابجایی بار در ارتفاعات بلند از ساختمان های ۱۰ طبقه به بیشتر و یا بارهای چند ۱۰ تنی کاربرد دارند. گروه تجاری جرثقيل تهران خدمات جرثقیل ۶۰ تن، ۷۰ تن، ۹۰ تن و ۱۲۰ تن را با ضریب امنیتی بالا و قیمت مناسب برای شما انجام می دهد.

برای به دست اوردن مناسبترین قیمت اجاره روزانه جرثقیل در تهران با مشاوران مجموعه ی ما تماس بگیرید 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *