اجاره جرثقیل 80 تن در تهران

موسسه جرثقیل تهران  اماده خدمات رسانی در زمینه ی کرایه جرثقیل در جنوب شرق تهران وتمام مناطق دیگر وحومه می باشد

۰۹۱۲۱۴۴۳۰۱۳

 

 

بایک تماس میتوانید بهترین خدمات را در کمترین زمان از ما بخواهید

زمان شما برای ما با ارزش است

کمترین قیمت اجاره جرثقیل را از ما بخواهید.

با پرسنل با تجربه همرا با سرویس دهی عالی

مشتریان محترم اعم از ارگان های خصوصی و دولتی شرکتها و پروژه های شاختمانی که نیازمند به اجاره جرثقیل یا کرایه جرثقیل و اجاره بالابر هستید موسسه جرثقیل غلامی در نظر دارد اگر تماس شما از وب سایت رسمی ما باشد نظر به اعتماد شما ضمن بهره مند شدن از خدمات جرثقیل ویژه شما بهرمند از ۱۰% تخفیف واقعی از موسسه ما خواهید شد کافیست هنگام تماس با کارشناسان ما این نکته را متذکر شوید

 

 

کرایه جرثقیل درجنوب شرق تهران

 

علت همکاری شرکت ها وموسسات برای کرایه جرثقیل در تهران باما

  • قیمت ارزان
  • کادری مجرب ومتخصص  
  • سریع ترین زمان
  • سابقه ی طولانی 
  • خدماترسانی در تمامی نقاط تهران وحومه
  • فعالیت شبانه روزی وهفت روز هفته

شرکت کرایه جرثقیل در جنوب شرق تهران ، ارائه دهنده خدمات کرایه جرثقیل جهت

; بارگیری، حمل و تخلیه، جابجایی انواع چیلر و هواساز برج خنک کننده و قرار دادن آن در ارتفاعات ، اتصالات پروژه لوله گذاری در ارتفاع و گود، بارگیری، تخلیه و حمل دستگاه های صنعتی، بارگیری، تخلیه و حمل دستگاه های بیمارستانی،

جابجائی انواع کانکس های صنعتی و اداری، جابجائی انواع چیلرها در ارتفاعات، جابجائی انواع پالت ها ، نصب آنتن مخابراتی در ارتفاع، جمع آوری آنتن مخابراتی در ارتفاع، نصب تاورکرین در ارتفاع،

بازکردن تاورکرین در ارتفاع، نصب سوله، جابجایی انواع دستگاه در طبقات، سالن، ارتفاع و زیرزمین ، نصب سیلوی سیمان، جمع آوری سیلوی سیمان.

لازم به توضیح است که شما می توانید به صورت ۲۴ ساعته با ما از طریق تلفن های پایین این صفحه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برای خدمات اجاره جرثقیل در تهران استفاده نمایید.

همان طور که می دانید ما اجاره جرثقیل در تهران را با بهترین قیمت ارائه می دهیم و همین موضوع باعث شده بیشتر افراد ما را انتخاب کنند.

چرا مشتریان شرکت جرثقیل تهران را انتخاب می کنند؟

امکانات پیشرفته

شرکت کرایه ی جرثقیل در جنوب شرق تهران  ، با امکانات به روز و پیشرفته و دارا بودن مجهزترین و جدید ترین ماشین آلات سبک و سنگین دارای گواهینامه های معتبر ایمنی، در طول سالیان متمادی یکی از شرکت های معتبر در زمینه خدمات ماشین آلات در ایران بوده است.

اعتبار و تجربه

شرکت کرایه جرثقیل در تهران ، با بیش از ۴۰ سال سابقه در زمینه خدمات ماشین آلات سبک و سنگین، افتخار انجام پروژه های متعدد کوچک و بزرگ کارفرمایان و مشتریان عزیز در ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی مختلف را دارد.

ارائه ی خدمات گسترده

ارائه دهنده خدمات  جرثقیل ; بارگیری، حمل و تخلیه، جابجایی انواع چیلر و هواساز برج خنک کننده و قرار دادن آن در ارتفاعات ، اتصالات پروژه لوله گذاری در ارتفاع و گود، بارگیری، تخلیه و حمل دستگاه های صنعتی، بارگیری، تخلیه و حمل دستگاه های بیمارستانی، جابجائی انواع کانکس های صنعتی و اداری، جابجائی انواع چیلرها در ارتفاعات و …

ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان

شرکت جرثقیل تهران در زمینه کرایه جرثقیل در جنوب شرق تهران  اعم از جرثقیل  سقفی، جرثقیل موبایلی (ماشینی و کامیونی)، جرثقیل تاورکرین، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازوئی و جرثقیل آویز، اجاره انواع لیفتراک شامل لیفتراک های سبک و سنگین، کانتینررو و ریچ، اجاره انواع تریلی شامل کمرشکن، کشویی، تریلی بالن دار و بوژی فعالیت دارد.

خدمات حرفه ای به صورت ۲۴ ساعته

ارائه خدمات حرفه ای ماشین آلات سبک و سنگین، اجاره جرثقیل و لیفتینگ از ۳ تن الی ۳۶۰ تن، به صورت شبانه روزی در تمامی نقاط تهران بزرگ. تنها با یک تماس میتوانید از کلیه خدمات مشاوره ای بصورت کاملا رایگان بهرمند گردید.

کادر مجرب

شرکت اجاره جرثقیل در تهران ، با بهره گیری از کارشناسان و اپراتورهای مجرب و توانا دارای گواهینامه های معتبر و مرتبط با ماشین آلات، توانایی انجام فنی ترین و سخت ترین پروژه های حمل و جابجایی را به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی دارد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *